Πατήστε στην εικόνα να μεταφερθείτε στο καινούριο site

Κλείσανε τις συχνότητες [Video]

Λεωνίδας Μαρτέλος

Το βράδυ της τρίτης, είχαμε τα γνωστά γεγονότα με το κλείσιμο της ΕΡΤ, και το μαύρο στις οθόνες. Παρακολουθούσα τις εξελίξεις από το κρατικό κανάλι, νομίζω στη ΝΕΤ μέχρι που μαύρισε η τηλεόραση.
Δεν πίστευα ότι αυτό θα γινόταν πράξη με τόση σπουδή, και με τόσο συντονισμένη ενέργεια από την πλευρά της κυβέρνησης, ακόμα δε πριν λήξει και τυπικά το πρόγραμμα της ημέρας στις 12:00!
Το συναίσθημα ήταν περίεργο, και ζαλιστικό....
Πριν "συνέλθω" στην πραγματικότητα χτύπησε το τηλέφωνο, το σήκωσα και ήταν η γιαγιά μου, η 92χρονη κυρά Μαρία (Βασίλενα). Μου είπε ότι κάτι έπαθε η τηλεόραση και να πάω αύριο όταν μπορέσω να δώ τι φταίει.....


Προσπάθησα να της εξηγήσω τα πράγματα, από το τηλέφωνο. Δεν μπορούσε να καταλάβει πολλά και επέμενε ότι η τηλεόραση έχει κάποια βλάβη και θέλει ρύθμιση γιατί κάποια κανάλια παίζανε και τα κρατικά όχι.
Γιαγιά έρχομαι τώρα μια βόλτα από το σπίτι να την κοιτάξω την τηλεόραση, της είπα και έκλεισα το τηλέφωνο.
Μέσα μου πολλαπλασίασα το γεγονός, για όλες δηλαδή τις γιαγιάδες που ήρθαν αντιμέτωπες με αυτή την κατάσταση αυτή τη μέρα......
Όταν έφτασα στο σπίτι η τηλεόραση ήταν στο 1 και έδειχνε μαύρο...
Ορίστε μου λέει, ψάξε να βρεις το κανάλι και να μου το ξαναβάλεις στο 1 όπως ήταν και πριν!
Εγώ θα σου φέρω ένα γλυκό να σε κεράσω....
-Γιαγιά της λέω, όταν ήρθε με το δίσκο με το γλυκό και το νερό, κάτσε να σου εξηγήσω
Της είπα ότι η κυβέρνηση θέλει να ξαναφτιάξει τα κρατικά κανάλια από την αρχή και μπλα, μπλα...............................................
Μήπως έγινε χούντα παιδί μου, μού είπε και δεν το ξέρετε; Αυτά η χούντα τα έκανε. Η χούντα, και  παλαιότερα είχαν ξαναγίνει στην κατοχή! Ήμουν τότε πιο μικρή από σένα 19 χρονών και όσοι είχαν ραδιόφωνα θυμάμαι που το λέγανε
Όχι, όχι γιαγιά της λέω, μην ανησυχείς! Τα πράγματα είναι διαφορετικά  τώρα.
Τα πράγματα είναι χειρότερα τώρα μου φώναξε και άρχισε να μου λέει για τους αγώνες του παππού μου που πολέμησε στην Αλβανία, που ήταν στην Εθνική Αντίσταση, και για την εξορία στη Μακρόνησο στη χούντα. Την άκουγα με σκυμμένο το κεφάλι όταν σύγκρινε τη γενιά μου με τη δική της, και μου είπε ότι φοβάται για το μέλλον μας καθώς και για τα δισέγγονα της σε τι κοινωνία θα ζήσουν.....
Έφυγα προβληματισμένος και ντροπιασμένος......


Δε μου κόλλαγε ύπνος.....


Έβγαλα το τετράδιο, από το κομοδίνο μου και πήγα με ησυχία στο σαλόνι να μην ξυπνήσω τη γυναίκα μου και το γιο μου....

........................................



Δεν έχει βλάβη η τηλεόραση σου το 'πα
είν' η κεραία, τα καλώδια σωστά
Μην κάνεις έτσι ρε γιαγιά, θα δούμε σώπα...
δεν είναι τώρα όπως τότε, στα παλιά

Έχεις περάσει κακουχίες στη ζωή σου
έχεις γιαγιάκα μου μεγάλη αντοχή
μη φέρνεις σκέψεις άσχημες στη θύμησή σου
πως ήρθε η χούντα πάλι εδώ κι η κατοχή

Μην τους δικάζεις είναι κρίμα!
έχουν πολλές ...ικανότητες!
Με μιας διακόψανε το σήμα
κλείσανε τις συχνότητες!

Μου λες, τι βάλαν υπουργό αυτόν το βλάκα;
ήτανε θέμα χρόνου για να γίνει το κακό!
Μα έχεις ANT1, MEGA, SKAI, και τον ALPHA!
είναι το σήμα τώρα πια ψηφιακό!

Έπρεπε "μάζεμα" να γίνει βρε γιαγιά μου
πρώτα διαφάνεια, κι ....εξορθολογισμός.....
Και συ μου λες ότι λυπάσαι τη γενιά μου
-Να σηκωθώ! Να μην περάσει ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ!!!


Το πληκτρολόγησα στο λάπτοπ και το έστειλα στον Νίκο τον Δρυμούση, φίλο μου μουσικοσυνθέτη στο Σίδνεϊ. Εκεί είχε ξημερώσει +7 από εμάς.
Πήγα για ύπνο
Το πρωί το βρήκα τραγούδι στο e-mail μου...

Γιαγιά σ' ευχαριστώ
Νίκο κι εσένα

Νίκος Θεοδωρόπουλος
Στιχουργός

Νίκος Θεοδωρόπουλος
Στιχουργός 

Share this article :


Η ατομική, εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η επικοινωνία ιδεών (κοινωνία). Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Αντιθέτως, τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών και όσα περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.


.

.

.

.

.

.

.

.

>> ΑΓΑΠΗΤΟΙ - ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

Σας καλωσορίζουμε στο μικρόκοσμο της τοπικής ενημέρωσης με μια εφημερίδα που φιλοδοξεί να γίνει η εβδομαδιαία σας συνήθεια. Η Lefkas News δημιουργήθηκε από μια ομάδα ντόπιων νέων ανθρώπων που αγαπούν τη Λευκάδα και νοιάζονται γι’ αυτήν. Ο προβληματισμός αυτός αποτελεί το γνώμονα των προσπαθειών μας και με αυτόν θα κινηθούμε. Στις σελίδες της εφημερίδας θα βρείτε θέματα της τοπικής πολιτικής ατζέντας, θέματα κοινωνικά, πολιτιστικά και αθλητικά Σας ευχόμαστε καλή ανάγνωση. Η ομάδα της Lefkas News

Αναγνώστες

ΦΙΛΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

Recent Post

Hmerologio
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. LefkadaNews .gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger