ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Την ψήφο εμπιστοσύνης των καταναλωτών απέσπασαν, για ακόμη μία φορά, δύο αγαπημένες μάρκες με ελληνική ταυτότητα, η Amita και τα Tsakiris Chips, στον θεσμό «Προϊόν της Χρονιάς 2013». «Προϊόν της Χρονιάς 2013» αναδείχθηκαν τα αγαπημένα προϊόντα των καταναλωτών Amita Μήλο, Πορτοκάλι και Καρότο και η σειρά Tsakiris chips «Γεύσεις από Ελλάδα», γεγονός που έρχεται να επιβραβεύσει την καινοτομία, την ποιότητα και τη γεύση τους.
Οι Έλληνες καταναλωτές έδειξαν, για μία ακόμα φορά, την προτίμηση και την εμπιστοσύνη τους σε δύο μάρκες της Coca-Cola Τρία Έψιλον, στον αναγνωρισμένο 5ετή θεσμό «Προϊόν της Χρονιάς», ο οποίος αντανακλά τις προτιμήσεις και τις επιλογές των ίδιων των καταναλωτών στη χώρα μας και αναδεικνύει τα πλέον καινοτόμα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης.
Τα δύο καινοτόμα προϊόντα της Coca-Cola Τρία Έψιλον, αποτελώντας δύο μάρκες με ελληνική ταυτότητα, έχουν πλέον καθιερωθεί στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή, καθώς ανταποκρίνονται συνεχώς στις εξελισσόμενες γευστικές και διατροφικές ανάγκες τους.
Στην κορυφή της προτίμησης των καταναλωτών στην κατηγορία «Χυμοί» αναδείχθηκε ο 100% φυσικός χυμός Αmita Μήλο, Πορτοκάλι και Καρότο, που αποτελεί ακόμα μια απολαυστική πρόταση με την υπογραφή της Amita, της μάρκας που έχει χαρακτηρίσει, μέσα από μια επιτυχημένη πορεία 30 χρόνων, την ελληνική αγορά των συσκευασμένων χυμών.
Στην κατηγορία «Snacks» οι 4 γεύσεις της σειράς Tsakiris chips «Γεύσεις από Ελλάδα», το Θαλασσινό Αλάτι Μυτιλήνης, η Γραβιέρα Κρήτης, τα Μυρωδικά του Αιγαίου και τα Ψητά Λαχανικά, κέρδισαν την προτίμηση του κοινού. Η διάκριση αποδεικνύει ότι η συνταγή επιτυχίας των ΤSAKIRISchips, που βασίζεται στην αγάπη και το μεράκι για δημιουργία απολαυστικών και καινοτόμων συνδυασμών, που χαρακτηρίζονται από ελληνικότητα, αυθεντικότητα και φυσικότητα, έχει χτίσει μια σταθερή σχέση εμπιστοσύνης με τους Έλληνες καταναλωτές.