Πατήστε στην εικόνα να μεταφερθείτε στο καινούριο site

Θανάσης Καββαδάς: Δεν θα είμαι υποψήφιος Δήμαρχος


Επιβεβαιώθηκε το χθεσινό ρεπορτάζ του meganisinews.gr
Με σημερινή του ανακοίνωση ο Δημοτικός Σύμβουλος Θανάσης Καββαδάς δηλώνει ότι δεν θα είναι τελικά υποψήφιος για τον Δήμο Λευκάδας:
 Σχετικά με τις επικείμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου, και τις συζητήσεις που αναπόφευκτα προκλήθηκαν περί υποψηφιότητάς μου, αν και εγώ προσωπικά ουδέποτε ανακοίνωσα επίσημα την υποψηφιότητα, αισθάνομαι υποχρεωμένος να ανακοινώσω τα εξής:






Σχετικά με τις επικείμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου, και τις συζητήσεις που αναπόφευκτα προκλήθηκαν περί υποψηφιότητάς μου, αν και εγώ προσωπικά ουδέποτε ανακοίνωσα επίσημα την υποψηφιότητα, αισθάνομαι υποχρεωμένος να ανακοινώσω τα εξής:

          Η ενασχόλησή μου με τα κοινά αποτελούσε και αποτελεί για μένα ύψιστο καθήκον και τιμή απέναντι στη Λευκάδα. Όμως, στην παρούσα χρονική στιγμή, καθαρά προσωπικοί λόγοι, με υποχρεώνουν να μην λάβω μέρος στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, ως υποψήφιος Δήμαρχος.
          Πεποίθησή μου, ήταν και παραμένει, να προσφέρω στον τόπο μου. Για το λόγο αυτό, με στενούς συνεργάτες και φίλους μου, ξεκινήσαμε τον προβληματισμό μας για τη δημιουργία ενός ανεξάρτητου και πολυσυλλεκτικού συνδυασμού, που θα έδινε λύση στα χρόνια και κυρίως στα καθημερινά προβλήματα του τόπου. Οφείλω να ομολογήσω ότι τα μηνύματα και τα σχόλια που παίρναμε από τους Λευκαδίτες, ανεξάρτητα από κομματική προέλευση, ήταν θετικά, συγκινητικά και ενθαρρυντικά.
          Αποτελεί πραγματικά μεγάλη τιμή για μένα η πρόταση περί υποψηφιότητάς μου. Ευχαριστώ από καρδιάς τις δυνάμεις και τους πολίτες που με επέλεξαν και με στήριξαν.
          Λυπάμαι τελικά γιατί, όπως ανέφερα, προσωπικοί λόγοι δεν μου επιτρέπουν να υλοποιήσουμε αυτή την προσπάθεια. Παραμένω, όμως, ενεργός πολίτης, γιατί αγαπώ τον τόπο μου και δεσμεύομαι να συνεχίσω να προσφέρω στα κοινά, πάντα ανιδιοτελώς και πάντα παρών , εκπληρώνοντας το χρέος μου - ένα χρέος ζωής -   απέναντι στους πολίτες.


                                                                    Αθανάσιος Καββαδάς

                                                                    Δημοτικός Σύμβουλος
Share this article :


Η ατομική, εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η επικοινωνία ιδεών (κοινωνία). Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Αντιθέτως, τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών και όσα περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.


.

.

.

.

.

.

.

.

>> ΑΓΑΠΗΤΟΙ - ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

Σας καλωσορίζουμε στο μικρόκοσμο της τοπικής ενημέρωσης με μια εφημερίδα που φιλοδοξεί να γίνει η εβδομαδιαία σας συνήθεια. Η Lefkas News δημιουργήθηκε από μια ομάδα ντόπιων νέων ανθρώπων που αγαπούν τη Λευκάδα και νοιάζονται γι’ αυτήν. Ο προβληματισμός αυτός αποτελεί το γνώμονα των προσπαθειών μας και με αυτόν θα κινηθούμε. Στις σελίδες της εφημερίδας θα βρείτε θέματα της τοπικής πολιτικής ατζέντας, θέματα κοινωνικά, πολιτιστικά και αθλητικά Σας ευχόμαστε καλή ανάγνωση. Η ομάδα της Lefkas News

Αναγνώστες

ΦΙΛΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

Recent Post

Hmerologio
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. LefkadaNews .gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger