Πατήστε στην εικόνα να μεταφερθείτε στο καινούριο site

Ο Θωμάς Μωραίτης μιλάει στην εφημερίδα μας για το χρονικό του εκβιασμού από τους υπαλλήλους του ΣΔΟΕ



H εφημερίδα μας επικοινώνησε με τον επιχειρηματία κ. Θωμά Μωραίτη το θύμα της υπόθεσης εκβιασμού και  μας δήλωσε τα εξής:

 ρεπορταζ της    Άντζη Λάζαρη,
«Πριν από δυο περίπου μήνες επικοινώνησε μαζί μου ο κ.Β. για να μου κάνουν έλεγχο στα βιβλία μου για την επιχείρηση που διατηρώ στην Πλαγιά Βονίτσης , εγώ έχω το ΦΠΑ μου το έχω πληρώσει και παίρνω φορολογική ενημερότητα όλη η κουβέντα ήταν πως θα μου τα πάρουν. Μου ξανατηλεφώνησαν  και πήγα στην ΣΔΟΕ στην Πάτρα και μου είπαν ότι θα έπρεπε να γίνει  έλεγχος στα βιβλία της επιχείρησής μου και  πήγαιναν την κουβέντα γύρω από τα χρήματα. Ξαναπήγα στην Πάτρα και συναντηθήκαμε με το Β. στον  Πελεκάνο όπου και φάγαμε μαζί  και μου ανέφερε ότι έχω δώσει αρκετά χρήματα στη ομάδα που είμαι πρόεδρος και ότι τα λυπάμαι να τα  δώσω σε αυτούς και για να κλείσει το θέμα με ένα μικρό πρόστιμο θα έπρεπε να του καταβάλλω το ποσό των 15.000 ευρώ και μου τόνισε ότι  λίγα μου παίρνουνε. Το ποσό των 15.000 ευρώ θα το μοιραζόταν σε τρία μερίδια  για να πάρουν   από πέντε χιλιάδες ο καθένας όπως μου είπε ο Β. Πέντε χιλιάδες ευρώ ο     Β.  πέντε χιλιάδες ευρώ ο συνεργάτης του και πέντε χιλιάδες ο προϊστάμενος τους. Τους είπα ότι δεν είχα τα χρήματα και μου είπαν να τα βρω και να ξανατηλεφωνηθούμε. Με πήρε τηλέφωνο μόνος του ο Β. και μου είπε θα έρθω την Παρασκευή να παραλάβω τα χρήματα εγώ ήμουν στην Λευκάδα και παρόλο που η επιχείρηση μου δεν βρίσκεται εδώ αυτοί ήρθαν εδώ. Το φύλλο πορείας του υπηρεσιακού αυτοκινήτου έγραφε για  Βόνιτσα. Τελικά ορίστηκε το ραντεβού στην καφετέρια ΚΑΡΜΑ και ήρθαν  για να πάρουν τα χρήματα ενώ εγώ είχα έρθει σε συνεννόηση με την ασφάλεια Λευκάδας και προσημειώσαμε  τα χαρτονομίσματα. Πήγα στην καφετέρια και καθίσαμε στα πίσω πιο prive τραπέζια για να μην φαινόμαστε,  η καφετέρια  είχε και κάμερες και εκεί φαίνεται ότι τους έδειξα και τα χρήματα που περιείχε ο φάκελος και μετά  τους τα έδωσα. Η ασφάλεια τους άφησε να απομακρυνθούν αρκετά και να κατευθυνθούν 30 – 40 μέτρα προς το υπηρεσιακό τους αυτοκίνητο και τους συνέλαβαν. Ο προϊστάμενος πήγε να διαφύγει, προφανώς ειδοποιήθηκε, αλλά  τον έπιασε η ασφάλεια Πατρών. Τα σπίτια του Β. και του προϊσταμένου είναι βίλλες μέσα στην χλιδή ζούσαν όλοι τους παίρνοντας τα λεφτά με τέτοιον τρόπο από τον κόσμο.»



Share this article :


Η ατομική, εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η επικοινωνία ιδεών (κοινωνία). Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Αντιθέτως, τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών και όσα περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.


.

.

.

.

.

.

.

.

>> ΑΓΑΠΗΤΟΙ - ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

Σας καλωσορίζουμε στο μικρόκοσμο της τοπικής ενημέρωσης με μια εφημερίδα που φιλοδοξεί να γίνει η εβδομαδιαία σας συνήθεια. Η Lefkas News δημιουργήθηκε από μια ομάδα ντόπιων νέων ανθρώπων που αγαπούν τη Λευκάδα και νοιάζονται γι’ αυτήν. Ο προβληματισμός αυτός αποτελεί το γνώμονα των προσπαθειών μας και με αυτόν θα κινηθούμε. Στις σελίδες της εφημερίδας θα βρείτε θέματα της τοπικής πολιτικής ατζέντας, θέματα κοινωνικά, πολιτιστικά και αθλητικά Σας ευχόμαστε καλή ανάγνωση. Η ομάδα της Lefkas News

Αναγνώστες

ΦΙΛΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

Recent Post

Hmerologio
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. LefkadaNews .gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger