Ως το τέλος Φεβρουαρίου, εφόσον πρώτα τακτοποιηθούν σημαντικές εκκρεμότητες που παραμένουν, αναμένεται να προχωρήσει το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου στην προκήρυξη των διαγωνισμών για την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας.
Το ΤΑΙΠΕΔ και το Υπουργείο Ανάπτυξης, σχεδιάζουν να πουλήσουν τα αεροδρόμια σε ομάδες, με βάση γεωγραφικά κριτήρια, ενώ θεωρούν βέβαιο ότι θα υπάρξει ενδιαφέρον για τα 13 μεγάλα αεροδρόμια, δηλαδή γι' αυτά που εξυπηρετούν περισσότερους από 250.000 επιβάτες τον χρόνο. Σε αυτά περιλαμβάνονται οι αερολιμένες Θεσσαλονίκης, Ρόδου, Χανίων, Κέρκυρας και Κω που εξυπηρετούν περισσότερους από 1 εκατομμύριο επιβάτες, ενώ την ομάδα συμπληρώνουν τα μεσαία αεροδρόμια: Ζάκυνθος, Σαντορίνη, Μυτιλήνη, Μύκονος, Σάμος, Κεφαλονιά, Άκτιο και Καβάλα, τα οποία σε ετήσια βάση έχουν επιβατική κίνηση που κυμαίνεται από 250.000 έως 1 εκατ. επιβάτες.
Οι περιφερειακοί αερολιμένες της Ελλάδας, σύμφωνα με την ιστοσελίδα www.euro2day.gr συγκεντρώνουν σημαντικό επενδυτικό ενδιαφέρον, καθώς μεταξύ των ενδιαφερομένων που έχουν εκδηλώσει την πρόθεσή τους να συμμετάσχουν στο εγχείρημα αποκρατικοποίησης περιλαμβάνονται η ισπανικών συμφερόντων Hochtief, η γερμανική Fraport, η γαλλική Vinci αλλά και η αργεντίνικη Corporacion America.
Πρόκειται για εταιρείες που σχεδόν στο σύνολό τους συμμετείχαν στο πρόσφατο εγχείρημα πώλησης των αεροδρομίων της Πορτογαλίας, που κατέληξαν στη γαλλική κατασκευαστική Vinci.
Με 3 δισ. ευρώ ο γαλλικός όμιλος ανέλαβε τη διαχείριση δέκα πορτογαλικών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων, πλην των αεροδρομίων στην ηπειρωτική χώρα, και εκείνων που βρίσκονται στα νησιά Μαδέρα και Αζόρες.
Ο χρόνος εκχώρησης των αεροδρομίων υπολογίζεται πως μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 50 έτη.
Σε εκκρεμότητα παραμένει, όμως, ακόμη η σύσταση της Ανεξάρτητης Αρχής Αεροδρομίων.Θα πρέπει επίσης να προχωρήσει ο μετασχηματισμός της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ο ρόλος της οποίας θα επικεντρωθεί στην παροχή υπηρεσιών αεροναυτιλίας, απέχοντας πλήρως από το ζήτημα της διαχείρισης, την οποία θα αναλάβουν εξ ολοκλήρου οι επενδυτές που θα επιλεγούν.
Ως το τέλος Φεβρουαρίου, εφόσον πρώτα τακτοποιηθούν σημαντικές εκκρεμότητες που παραμένουν, αναμένεται να προχωρήσει το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου στην προκήρυξη των διαγωνισμών για την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας.
Το ΤΑΙΠΕΔ και το Υπουργείο Ανάπτυξης, σχεδιάζουν να πουλήσουν τα αεροδρόμια σε ομάδες, με βάση γεωγραφικά κριτήρια, ενώ θεωρούν βέβαιο ότι θα υπάρξει ενδιαφέρον για τα 13 μεγάλα αεροδρόμια, δηλαδή γι' αυτά που εξυπηρετούν περισσότερους από 250.000 επιβάτες τον χρόνο. Σε αυτά περιλαμβάνονται οι αερολιμένες Θεσσαλονίκης, Ρόδου, Χανίων, Κέρκυρας και Κω που εξυπηρετούν περισσότερους από 1 εκατομμύριο επιβάτες, ενώ την ομάδα συμπληρώνουν τα μεσαία αεροδρόμια: Ζάκυνθος, Σαντορίνη, Μυτιλήνη, Μύκονος, Σάμος, Κεφαλονιά, Άκτιο και Καβάλα, τα οποία σε ετήσια βάση έχουν επιβατική κίνηση που κυμαίνεται από 250.000 έως 1 εκατ. επιβάτες.
Οι περιφερειακοί αερολιμένες της Ελλάδας, σύμφωνα με την ιστοσελίδα www.euro2day.gr συγκεντρώνουν σημαντικό επενδυτικό ενδιαφέρον, καθώς μεταξύ των ενδιαφερομένων που έχουν εκδηλώσει την πρόθεσή τους να συμμετάσχουν στο εγχείρημα αποκρατικοποίησης περιλαμβάνονται η ισπανικών συμφερόντων Hochtief, η γερμανική Fraport, η γαλλική Vinci αλλά και η αργεντίνικη Corporacion America.
Πρόκειται για εταιρείες που σχεδόν στο σύνολό τους συμμετείχαν στο πρόσφατο εγχείρημα πώλησης των αεροδρομίων της Πορτογαλίας, που κατέληξαν στη γαλλική κατασκευαστική Vinci.
Με 3 δισ. ευρώ ο γαλλικός όμιλος ανέλαβε τη διαχείριση δέκα πορτογαλικών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων, πλην των αεροδρομίων στην ηπειρωτική χώρα, και εκείνων που βρίσκονται στα νησιά Μαδέρα και Αζόρες.
Ο χρόνος εκχώρησης των αεροδρομίων υπολογίζεται πως μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 50 έτη.
Πρόκειται για εταιρείες που σχεδόν στο σύνολό τους συμμετείχαν στο πρόσφατο εγχείρημα πώλησης των αεροδρομίων της Πορτογαλίας, που κατέληξαν στη γαλλική κατασκευαστική Vinci.
Με 3 δισ. ευρώ ο γαλλικός όμιλος ανέλαβε τη διαχείριση δέκα πορτογαλικών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων, πλην των αεροδρομίων στην ηπειρωτική χώρα, και εκείνων που βρίσκονται στα νησιά Μαδέρα και Αζόρες.
Ο χρόνος εκχώρησης των αεροδρομίων υπολογίζεται πως μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 50 έτη.
Σε εκκρεμότητα παραμένει, όμως, ακόμη η σύσταση της Ανεξάρτητης Αρχής Αεροδρομίων.Θα πρέπει επίσης να προχωρήσει ο μετασχηματισμός της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ο ρόλος της οποίας θα επικεντρωθεί στην παροχή υπηρεσιών αεροναυτιλίας, απέχοντας πλήρως από το ζήτημα της διαχείρισης, την οποία θα αναλάβουν εξ ολοκλήρου οι επενδυτές που θα επιλεγούν.