Πατήστε στην εικόνα να μεταφερθείτε στο καινούριο site

Αεροδρόμιο-φιλέτο θεωρείται από το ΤΑΙΠΕΔ το Άκτιο/Πρέβεζα.



Ως το τέλος Φεβρουαρίου, εφόσον πρώτα τακτοποιηθούν σημαντικές εκκρεμότητες που παραμένουν, αναμένεται να προχωρήσει το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου στην προκήρυξη των διαγωνισμών για την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας.
Το ΤΑΙΠΕΔ και το Υπουργείο Ανάπτυξης, σχεδιάζουν να πουλήσουν τα αεροδρόμια σε ομάδες, με βάση γεωγραφικά κριτήρια, ενώ θεωρούν βέβαιο ότι θα υπάρξει ενδιαφέρον για τα 13 μεγάλα αεροδρόμια, δηλαδή γι' αυτά που εξυπηρετούν περισσότερους από 250.000 επιβάτες τον χρόνο. Σε αυτά περιλαμβάνονται οι αερολιμένες Θεσσαλονίκης, Ρόδου, Χανίων, Κέρκυρας και Κω που εξυπηρετούν περισσότερους από 1 εκατομμύριο επιβάτες, ενώ την ομάδα συμπληρώνουν τα μεσαία αεροδρόμια: Ζάκυνθος, Σαντορίνη, Μυτιλήνη, Μύκονος, Σάμος, Κεφαλονιά, Άκτιο και Καβάλα, τα οποία σε ετήσια βάση έχουν επιβατική κίνηση που κυμαίνεται από 250.000 έως 1 εκατ. επιβάτες. 
Οι περιφερειακοί αερολιμένες της Ελλάδας, σύμφωνα με την ιστοσελίδα www.euro2day.gr συγκεντρώνουν σημαντικό επενδυτικό ενδιαφέρον, καθώς μεταξύ των ενδιαφερομένων που έχουν εκδηλώσει την πρόθεσή τους να συμμετάσχουν στο εγχείρημα αποκρατικοποίησης περιλαμβάνονται η ισπανικών συμφερόντων Hochtief, η γερμανική Fraport, η γαλλική Vinci αλλά και η αργεντίνικη Corporacion America.
Πρόκειται για εταιρείες που σχεδόν στο σύνολό τους συμμετείχαν στο πρόσφατο εγχείρημα πώλησης των αεροδρομίων της Πορτογαλίας, που κατέληξαν στη γαλλική κατασκευαστική Vinci.
Με 3 δισ. ευρώ ο γαλλικός όμιλος ανέλαβε τη διαχείριση δέκα πορτογαλικών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων, πλην των αεροδρομίων στην ηπειρωτική χώρα, και εκείνων που βρίσκονται στα νησιά Μαδέρα και Αζόρες.
Ο χρόνος εκχώρησης των αεροδρομίων υπολογίζεται πως μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 50 έτη.
Σε εκκρεμότητα παραμένει, όμως, ακόμη η σύσταση της Ανεξάρτητης Αρχής Αεροδρομίων.Θα πρέπει επίσης να προχωρήσει ο μετασχηματισμός της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ο ρόλος της οποίας θα επικεντρωθεί στην παροχή υπηρεσιών αεροναυτιλίας, απέχοντας πλήρως από το ζήτημα της διαχείρισης, την οποία θα αναλάβουν εξ ολοκλήρου οι επενδυτές που θα επιλεγούν.

Share this article :


Η ατομική, εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η επικοινωνία ιδεών (κοινωνία). Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Αντιθέτως, τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών και όσα περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.


.

.

.

.

.

.

.

.

>> ΑΓΑΠΗΤΟΙ - ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

Σας καλωσορίζουμε στο μικρόκοσμο της τοπικής ενημέρωσης με μια εφημερίδα που φιλοδοξεί να γίνει η εβδομαδιαία σας συνήθεια. Η Lefkas News δημιουργήθηκε από μια ομάδα ντόπιων νέων ανθρώπων που αγαπούν τη Λευκάδα και νοιάζονται γι’ αυτήν. Ο προβληματισμός αυτός αποτελεί το γνώμονα των προσπαθειών μας και με αυτόν θα κινηθούμε. Στις σελίδες της εφημερίδας θα βρείτε θέματα της τοπικής πολιτικής ατζέντας, θέματα κοινωνικά, πολιτιστικά και αθλητικά Σας ευχόμαστε καλή ανάγνωση. Η ομάδα της Lefkas News

Αναγνώστες

ΦΙΛΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

Recent Post

Hmerologio
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. LefkadaNews .gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger