Ειδήσεις όλο το 24ωρο απο Λευκαδα
Συναυλία του μουσικού της σώματος (μπάντας) διοργάνωσε χτες βράδυ στον χριστουγεννιάτικα στολισμένο χώρο του Εμπορικού Κέντρου The City η Φιλαρμονική Εταιρεία Λευκάδας.
Δίνοντας έτσι από την πλευρά της τον εορταστικό τόνο των ημερών σε όσους έτυχε να παραβρεθούν – πελάτες καταστημάτων, αλλά και άλλους που είχαν έρθει αποκλειστικά για να ακούσουν τις μελωδίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου