Pages

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Από την συναυλία της μπάντας της Φιλαρμονικής στο Εμπορικό Κέντρο The City



Ειδήσεις όλο το 24ωρο απο Λευκαδα


Συναυλία του μουσικού της σώματος (μπάντας) διοργάνωσε χτες βράδυ στον χριστουγεννιάτικα στολισμένο χώρο του Εμπορικού Κέντρου The City η Φιλαρμονική Εταιρεία Λευκάδας.
Δίνοντας έτσι από την πλευρά της τον εορταστικό τόνο των ημερών σε όσους έτυχε να παραβρεθούν – πελάτες καταστημάτων, αλλά και άλλους που είχαν έρθει αποκλειστικά για να ακούσουν τις μελωδίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου