Pages

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Κατάληψη του Αμαξοστοιχίου από Εργαζόμενους του Δήμου Λευκάδας

Ειδήσεις όλο το 24ωρο απο Λευκαδα

 

Κατάληψη του Αμαξοστοιχίου που βρίσκεται στην περιοχή του ΚΤΕΛ έγινε σήμερα το πρωί από εργαζόμενους του Δήμου Λευκάδας.

Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για την εργασιακή εφεδρεία που τους πλήττει αφάνταστα.
Όλοι του επισήμαναν την δύσκολη οικονομική κατάσταση που έχουν περιπέσει.
Αρκετοί από αυτούς θα μπουν στην εργασιακή εφεδρεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου