Σε ένα αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για τις χορηγίες του ΟΠΑΠ στα ΜΜΕ προχώρησε η Ελευθεροτυπία με την υπογραφή της Αριστέας Μπουγάτσου, που είναι και σύμβουλος έκδοσης.
Η εφημερίδα παρουσιάζει μια τεράστια λίστα πολλών εκατομμυρίων ευρώ με τις χορηγίες του ΟΠΑΠ σε μέσα μαζικής ενημέρωσης. Όπως είναι
ευνόητο, από το πρωϊ γίνεται χαμός σε πολλά «μεγάλα» γραφεία με την συγκεκριμένη αποκάλυψη. Και ειδικά όταν σκάει στο συγκεκριμένο τάιμινγκ, αφού βρισκόμαστε στην μέση μιας μεγάλης μάχη για την διεκδίκηση του 33% του οργανισμού από ιδιώτες.
Η Ελευθεροτυπία, λοιπόν, έφερε στο φως, όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ της, τις χορηγικές συμβάσεις (όχι διαφημίσεις) σε δεκάδες ΜΜΕ για το 2012 και όσες έχουν συμφωνηθεί ως τώρα για το 2013.
Γράφει, μάλιστα, η εφημερίδα για το ποιοι είναι πρωταθλητές των χορηγιών, όπως μπορείτε κι εσείς να δείτε από τον σχετικό πίνακα. Τα ποσά που αναγράφονται, μάλιστα, είναι χωρίς ΦΠΑ. Μπορεί, επίσης, να διακρίνει κανείς ακόμα και χορηγίες από τον ΟΠΑΠ προς κομματικές εφημερίδες ή κανάλια, ειδικά στοιχηματικά έντυπα κλπ.
Αυτό, βέβαια, που γίνεται φανερό από το δημοσίευμα είναι ότι δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια λογική στις όποιες χρηματοδοτήσεις, έτσι ώστε να γίνεται αμέσως αντιληπτό ποια είναι τα κριτήρια για τις χορηγίες.
Για παράδειγμα, κανείς δεν αμφισβητεί ότι ο Αντένα, το Έθνος, το Πρώτο Θέμα, ο Σκάι, η εφημερίδα Real είναι μέσα ενημέρωσης με μεγάλη απήχηση στο κοινό, όπως φαίνεται από τις κυκλοφορίες ή τις τηλεθεάσεις τους. Πώς γίνεται, λοιπόν, να παίρνει π.χ. 200 και 300.000 ένα τέτοιο μέσο με υψηλή διείσδυση στο κοινό και ταυτόχρονα να πηγαίνουν 100.000 ευρώ στο κανάλι ελάχιστης τηλεθέασης Kontra, που ο ιδιοκτήτης του ο Κουρής χρωστάει λεφτά σε τόσους εργαζόμενους στα μίντια που ελέγχει; Δεν το ξέρει αυτό ο ΟΠΑΠ;
Επίσης, παρατηρούμε π.χ. ότι η εφημερίδα Δημοκρατία λαμβάνει 100.000 ευρώ. Βάσει ποιών κυκλοφοριών, όμως, έκρινε ο ΟΠΑΠ να δώσει αυτή ή την άλλη χορηγία; Αφού στις ημερήσιες κυκλοφορίες δεν συμπεριλαμβάνεται εδώ και μήνες το συγκεκριμένο έντυπο.
Για να μην γίνει καμία παρεξήγηση, εμείς απλά λέμε το εξής. Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται να στοχοποιούνται Μέσα επειδή έλαβαν μια χορηγία. Αυτό που δεν γίνεται κατανοητό, όμως, είναι με τι κριτήρια δίνονται από τον ΟΠΑΠ οι χορηγίες; Διότι εφόσον ισχύουν όσα αναφέρει το δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, υπάρχουν διάφορα που προκαλούν εντύπωση.
.
Σε ένα αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για τις χορηγίες του ΟΠΑΠ στα ΜΜΕ προχώρησε η Ελευθεροτυπία με την υπογραφή της Αριστέας Μπουγάτσου, που είναι και σύμβουλος έκδοσης.
Η εφημερίδα παρουσιάζει μια τεράστια λίστα πολλών εκατομμυρίων ευρώ με τις χορηγίες του ΟΠΑΠ σε μέσα μαζικής ενημέρωσης. Όπως είναι
Η εφημερίδα παρουσιάζει μια τεράστια λίστα πολλών εκατομμυρίων ευρώ με τις χορηγίες του ΟΠΑΠ σε μέσα μαζικής ενημέρωσης. Όπως είναι
ευνόητο, από το πρωϊ γίνεται χαμός σε πολλά «μεγάλα» γραφεία με την συγκεκριμένη αποκάλυψη. Και ειδικά όταν σκάει στο συγκεκριμένο τάιμινγκ, αφού βρισκόμαστε στην μέση μιας μεγάλης μάχη για την διεκδίκηση του 33% του οργανισμού από ιδιώτες.
Η Ελευθεροτυπία, λοιπόν, έφερε στο φως, όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ της, τις χορηγικές συμβάσεις (όχι διαφημίσεις) σε δεκάδες ΜΜΕ για το 2012 και όσες έχουν συμφωνηθεί ως τώρα για το 2013.
Γράφει, μάλιστα, η εφημερίδα για το ποιοι είναι πρωταθλητές των χορηγιών, όπως μπορείτε κι εσείς να δείτε από τον σχετικό πίνακα. Τα ποσά που αναγράφονται, μάλιστα, είναι χωρίς ΦΠΑ. Μπορεί, επίσης, να διακρίνει κανείς ακόμα και χορηγίες από τον ΟΠΑΠ προς κομματικές εφημερίδες ή κανάλια, ειδικά στοιχηματικά έντυπα κλπ.
Αυτό, βέβαια, που γίνεται φανερό από το δημοσίευμα είναι ότι δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια λογική στις όποιες χρηματοδοτήσεις, έτσι ώστε να γίνεται αμέσως αντιληπτό ποια είναι τα κριτήρια για τις χορηγίες.
Για παράδειγμα, κανείς δεν αμφισβητεί ότι ο Αντένα, το Έθνος, το Πρώτο Θέμα, ο Σκάι, η εφημερίδα Real είναι μέσα ενημέρωσης με μεγάλη απήχηση στο κοινό, όπως φαίνεται από τις κυκλοφορίες ή τις τηλεθεάσεις τους. Πώς γίνεται, λοιπόν, να παίρνει π.χ. 200 και 300.000 ένα τέτοιο μέσο με υψηλή διείσδυση στο κοινό και ταυτόχρονα να πηγαίνουν 100.000 ευρώ στο κανάλι ελάχιστης τηλεθέασης Kontra, που ο ιδιοκτήτης του ο Κουρής χρωστάει λεφτά σε τόσους εργαζόμενους στα μίντια που ελέγχει; Δεν το ξέρει αυτό ο ΟΠΑΠ;
Επίσης, παρατηρούμε π.χ. ότι η εφημερίδα Δημοκρατία λαμβάνει 100.000 ευρώ. Βάσει ποιών κυκλοφοριών, όμως, έκρινε ο ΟΠΑΠ να δώσει αυτή ή την άλλη χορηγία; Αφού στις ημερήσιες κυκλοφορίες δεν συμπεριλαμβάνεται εδώ και μήνες το συγκεκριμένο έντυπο.
Για να μην γίνει καμία παρεξήγηση, εμείς απλά λέμε το εξής. Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται να στοχοποιούνται Μέσα επειδή έλαβαν μια χορηγία. Αυτό που δεν γίνεται κατανοητό, όμως, είναι με τι κριτήρια δίνονται από τον ΟΠΑΠ οι χορηγίες; Διότι εφόσον ισχύουν όσα αναφέρει το δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, υπάρχουν διάφορα που προκαλούν εντύπωση.
Η Ελευθεροτυπία, λοιπόν, έφερε στο φως, όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ της, τις χορηγικές συμβάσεις (όχι διαφημίσεις) σε δεκάδες ΜΜΕ για το 2012 και όσες έχουν συμφωνηθεί ως τώρα για το 2013.
Γράφει, μάλιστα, η εφημερίδα για το ποιοι είναι πρωταθλητές των χορηγιών, όπως μπορείτε κι εσείς να δείτε από τον σχετικό πίνακα. Τα ποσά που αναγράφονται, μάλιστα, είναι χωρίς ΦΠΑ. Μπορεί, επίσης, να διακρίνει κανείς ακόμα και χορηγίες από τον ΟΠΑΠ προς κομματικές εφημερίδες ή κανάλια, ειδικά στοιχηματικά έντυπα κλπ.
Αυτό, βέβαια, που γίνεται φανερό από το δημοσίευμα είναι ότι δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια λογική στις όποιες χρηματοδοτήσεις, έτσι ώστε να γίνεται αμέσως αντιληπτό ποια είναι τα κριτήρια για τις χορηγίες.
Για παράδειγμα, κανείς δεν αμφισβητεί ότι ο Αντένα, το Έθνος, το Πρώτο Θέμα, ο Σκάι, η εφημερίδα Real είναι μέσα ενημέρωσης με μεγάλη απήχηση στο κοινό, όπως φαίνεται από τις κυκλοφορίες ή τις τηλεθεάσεις τους. Πώς γίνεται, λοιπόν, να παίρνει π.χ. 200 και 300.000 ένα τέτοιο μέσο με υψηλή διείσδυση στο κοινό και ταυτόχρονα να πηγαίνουν 100.000 ευρώ στο κανάλι ελάχιστης τηλεθέασης Kontra, που ο ιδιοκτήτης του ο Κουρής χρωστάει λεφτά σε τόσους εργαζόμενους στα μίντια που ελέγχει; Δεν το ξέρει αυτό ο ΟΠΑΠ;
Επίσης, παρατηρούμε π.χ. ότι η εφημερίδα Δημοκρατία λαμβάνει 100.000 ευρώ. Βάσει ποιών κυκλοφοριών, όμως, έκρινε ο ΟΠΑΠ να δώσει αυτή ή την άλλη χορηγία; Αφού στις ημερήσιες κυκλοφορίες δεν συμπεριλαμβάνεται εδώ και μήνες το συγκεκριμένο έντυπο.
Για να μην γίνει καμία παρεξήγηση, εμείς απλά λέμε το εξής. Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται να στοχοποιούνται Μέσα επειδή έλαβαν μια χορηγία. Αυτό που δεν γίνεται κατανοητό, όμως, είναι με τι κριτήρια δίνονται από τον ΟΠΑΠ οι χορηγίες; Διότι εφόσον ισχύουν όσα αναφέρει το δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, υπάρχουν διάφορα που προκαλούν εντύπωση.
.